PDF: Aroma de marca: Claus per crear una bona marca a través de casos pràctics: 44
Aroma de marca: Claus per crear una bona marca a través de casos pràctics: 44
Aroma de marca Marta Royo Mosaiking unicació
Aroma de marca de Marta Royo Espinet. Mira al teu voltant. Estàs rodejat de productes que,en un moment o altre, faràs servir, i si ho no ho fas, tard o d’hora et transmetran emocions o et cridaran l’atenció.
Aroma de marca: Claus per crear una bona marca a través de
Libros parecidos a Aroma de marca: Claus per crear una bona marca a través de casos pràctics (Prisma Book 44) (Catalan Edition) Kindle Unlimited Lee más de 1 millón de eBooks en cualquier dispositivo Kindle o en la aplicación gratuita Kindle. Pruébalo gratis durante 30 días.
Un llibre recull les claus per crear i potenciar una marca
Royo dirigeix la consultora de publicitat Mosaiking unicació i acaba de publicar un llibre per compartir amb els lectors els secrets i les claus de per tirar endavant una idea, un projecte, una marca.. Es titula Aroma de marca i porta per subtítol Claus per crear una bona marca a través de casos pràctics.I és que és a partir d’anècdotes reals i personals que l’autora subratlla la ...
Aroma de marca Cossetània Edicions
Aroma de marca Claus per crear una bona marca a través de casos pràctic Autor: Marta Royo Col·lecció: Prisma ... marca i a difondre la a partir d'històries reals o exemples ... Ha publicat Excursions per la serra de Mont roig i muntanyes veïnes (Cossetània, 2018), premiat amb el XVII Premi ...
Aroma de marca Claus per crear una bona marca a través de
Aquest llibre vol ser un recull de tot això: t'ajudarà a crear una (bona) marca i a difondre la a partir d'històries reals o exemples pràctics que han funcionat i altres en què l'autora ha treballat professionalment amb èxit.
0 Response to "PDF: Aroma de marca: Claus per crear una bona marca a través de casos pràctics: 44"
Post a Comment